אתר סלולרי תורם לקידום האתר בגוגל

מדוע אתר שמותאם לגלישה בסלולרי תורם לקידום האתר בגוגל ?

לצפייה בסרטון בניית אתר סלולרי לחצו על הלינק

הפילוסופיה השיווקית של גוגל מיועדת לספק לגולשים חווית גלישה משופרת.
כיצד גוגל יכולה לקבוע איזה אתר מספק חווית גלישה משופרת?
באמצעות הנתונים הסטטיסטיים של האתרים שלכם ושל האתרים של המתחרים שלכם. גוגל משווה בין הנתונים הסטיסטים של האתרים השונים, ובאמצעות ניתוח הנתונים הסטטיסטים יכולה להבין איזה אתר מספק חווית גלישה טובה יותר.
כדי לקבוע דירוג של אתר גוגל בודקת מעל 500 פרמטרים שמשפעים על מיקום של אתר, אבל לצורך
הסרטון אשתמש ב 3 הגורמים המשפעים ביותר על חווית הגלישה והם:
כמות הדפים הנצפית באתר, שיעור הנטישה, זמן השהייה

חווית גלישה

Page Views – מציג את מספר הדפים שנצפו באתר.
ככל שמספר הדפים גדול יותר ממספר הגולשים – המשמעות שהגולש צפה ביותר מדף אחד.

Page Visit

כמות הדפים הממוצעת שכל גולש צפה באתר – המשמעות ככל שמספר הדפים גדול האתר מעניין יותר.

Bounce Rate

יחס נטישה של האתר. אחוז המבקרים באתר שבילו פחות מחצי דקה או שצפו רק בדף אחד.
המשמעות – ככל שהאחוז גבוה יותר יש לשפר את התוכן והעיצוב באתר. מעל 60% נחשב לא טוב.
למדד זה השפעה ישירה על מיקומך בתוצאות האורגניות של גוגל.
המשמעות – אתר שזוכה לאחוז נטישה גבוה לא מעניין את הגולשים.

Time on Site

מציג את הזמן הממוצע שגולש מבלה באתר. המשמעות – ככל שגולש מבלה יותר זמן באתר, האתר נחשב איכותי יותר.
לרוב קיימת התאמה בין אתר בו זמן השהייה גבוה לבין אתר בו נצפים כמות גדול

כיצד אתר שהותאם לגלישה בסלולרי תורם לקידום האתר ?

מפני שהוא משפיע משפר את הנתונים סטטיסטיים של האתר שלנו לעומת האתרים של המתחרים.
אתר שהותאם לגלישה בסלולרי מגדיל את כמות הדפים הנצפים הגולש יכול לדפדף בקלות בין דפי האתר.

לעומתו אתר שלא הותאם לגלישה בסמארטפונים, מגדיל את שיעור הנטישה של הגולשים מהדף הראשון, כי הגולשים לא רואים את הכיתוב שניראה קטן ולא נעים לעין לא רואים את התפריטים ומסיבות נוספות שהוזכרו בסרטון מדוע לבנות אתר מותאם לסלולרי

ונקודה שלישית אתר שהותאם לגלישה בסלולרי מגדיל באופן משמעותי את זמן השהייה של גולש באתר. ובכך מגדיל מאוד את קידום האתר לעומת המתחרים.

מה הייתרונות של אתר מותאם לגלישה בסלולרי

1. תורם ומשפר את מיקום האתר בגוגל
2. מעל 3 מליון לקוחות גולשים בסלולרי
3. אתרים סלולרים מייצרים, יותר מכירות מאתרים שאינם סלולרים