גוגל מקומות

בגוגל משנים את שיטת החיפוש והפעם דווקא לטובת בעלי העסקים הקטנים.

בגוגל הבינו שהגולשים מחפשים מוצרים ושירותים מבעלי עסקים שגרים לידים.

לדוגמה כשגולשים מחפשים בגוגל אינסטלטור, שיפוצניק, קבלן, רופא, עורך דין, ציוד משרדי, ציוד לחשמל, ועוד מעונינים לקבל את התוצאות מאיזור המגורים שליהם, מהעיר שלהם, ולא את התוצאות הארציות.

אם כן ניקרת הזדמנות עסקית לבעלי עסקים שיבינו את הפוטנציאל העצום , אלה שיזדרזו וינצלו את התהליך לטובתם, יזכו לחשיפה בדף ראשון בגוגל, חלום בהתגשמותו.