גוגל פלוס לעסקים

גוגל מציעה לחברות ולעסקים קטנים אפשרות לפתוח דפים עסקיים, ממש כמו דפי האוהדים – Fan Page בפייסבוק.

גוגל מאפשרים לבעלי עסקים לפתוח דפים עסקיים לפי תחומים:

1. עסקים מקומיים או מקומות

2. מוצר או מותג

3. חברה, מוסד או ארגון

4. אמנות, בידור או ספורט

5. אחר: כל נושא אחר שלא מתאים לאחת מהקטגוריות הקודמות

מה המטרה שלשמה הוקם גוגל פלוס לעסקים

1. להשיב מלחמה שערה לפייסבוק

2. להבטיח את ההגמוניה של גוגל

3. חוק הברזל של האוליגרכיה – ארגונים לא מתים, הם כל פעם ממצאים מטרות לעצמם

4. גוגל חיפשו דרך לדרג את האתרים, באמצעות הגולשים.

למה גוגל פלוס +1

קידום אתרים

אחד הגורמים החשובים בקידום אתרים במנועי החיפוש, הוא נוכחות חברתית, גוגל מודד את הפעילויות החברתיות של הגולשים באתרים השונים, באמצעות כפתור ה 1+, גוגל מספקת המלצות לחברים.

מה היתרונות של גוגל פלוס+1

1. אידוקס במנועי החיפוש

2. קידום בגוגל – סך התפוקות החברתיות הופכות לתפוקות אורגניות, לקידום אתר במנועי החיפוש.

3. מוניטין ברשת האינטרנט, נגישות חברתית, זמינות ונוכחות חברתית אפקטיבית. כל עסק נשען על תשתית אנושית שרוכשת מוצרים ושירותים, הדימוי של העסק, המוניטין של העסק משתפר פלאים, כאשר סוכנים חברתיים – גולשים נטולי זיקה עסקית, ממליצים, מגיבים, משתפים, ומדרגים את העסק, או השירות, העדות החברתיות, של אנשים שממליצים ומדרגים את העסק שלך מעניקים לבעל העסק או השירות יתרון יחסי על פני מתחריו נטולי הפעילות החברתית. המלצות הגולשים לא יסולאו בפז, רשמים חברתיים בגוגל פלוס +1 תורמים למיתוג העסק ברשת האינטרנט.

מהו כפתור הגוגל +1

לחיצה על כפתור +1, תגרום לגוגל להציג את האתר שלחצת עליו גבוה יותר, ממקומו האורגני, גוגל תדעתף ( תיתן עדיפות ) את האתר שאחד החברים במעגל לחץ עליו, מיתוך הנחה שאנשים מסתמכים על המלצות הגולשים והחברים, כלומר חבריו של הלוחץ יראו את האתר במקום גבוה יותר מאשר אנשים שאינם נמנים על חבריו של הלוחץ על כפתור +1, אתר שהרבה גולשים יילחצו על גוגל פלוס כפתור +1 יזכה לקידום לעומת אתרים אחרים בנישה שלו, שיש להם פחות לחיצות +1. מבחינת גוגל לחיצות על כפתור ה +1 היא עדות נוספת לפופולריות של האתר. לכן כל בעל עסק צריך את גוגל פלוס +1 לטובת העסק שלו.

איך גורמים לגולשים ללחוץ על גוגל פלוס

לאחר שהבנו את חשיבות גוגל פלוס לקידום העסק שלנו, נשאלת השאלה כיצד נוכל לעודד גולשים להעניק לנו המלצה לעסק שלנו? התשובה ממש כמו בחיים, כדי לקבל ממישהו משהו רצוי לתת משהוא שיגרום למקבל לתת משהו בתמורה, בעלי העסקים שרוצים לקבל המלצה מגולשים, צריכים לספק משהוא שיגרום לגולשים להמליץ על העסק, האמצעים: תוכן מעניין בדף העסקי שלנו, סרטונים, קופוני הנחה, וידיאו צ'אט hangouts הזמנת חברים לשיחה אישית או קבוצתית, ממש כמו בסקייפ,

לעסקים וידיאו צ'אט hangouts, יכול לשמש כקבוצת ביקורת, לסקר, לסיעור מוחות, לשיתוף בישיבה, כשכול אחד משתתף מימקומו, ועוד

לקידום הנוכחות האינטרנטית של העסק שלכם באינטרנט צרפו את כפתור +1 לאתר שלכם, לקבלת ערך מוסף מהפעילות של גולשים באתר שלכם. לקבלת קוד כפתור גוגל +1 לקידום העסק במנועי החיפוש לחצו על גוגל פלוס

למעונינים לקדם את האתר העיסקי שלהם בגוגל

בגוגל שוקדים על פיתוח אפשרות חיפוש נוספת שתיתן עדיפות לדפים העסקים ולאתרים בעלי הכפתור גוגל + . הרעיון לתת לגולשים באמצעות הוספת + לפני שם המוצר או החברה או השירות הגולשים יכלו לקבל את התוצאות הראשונות מגוגל פלוס, עם השלמת השיטה מקווים שרבים, מבעלי העסקים יזדרזו לפתוח דפים עסקיים, בכך גוגל תוכל להשיב את ההגמוניה שהתערערה לטובת פייסבוק.

השוואה בין גוגל פלוס לפייסבוק / דף אוהדים faun pages

במבט ראשון יש לגוגל פלוס דמיון לדף האוהדים: ממשק חברתי – רשת חברתית, המלצות לחיצות לייק likes תמונות, וידיאו פעולות שיתופיות, הוספת תגובה/המלצה בקלות, פייד מידע כללי של הרשת, אזור אישי, ממשק נוח לשימוש ולתפעול. כל אחד יכול לפתוח חשבון.

גוגל מחפשת יתרון על פייסבוק, והיתרון יהיה בדמות אפשרות חיפוש חדשה, הוספת +לפני שם העסק, או החברה לקבלת תוצאות גוגל פלוס בלבד, מה שיכול לגרום לנדידה של בעלי עסקים, מפייסבוק לטובת גוגל פלוס.

התכנים שקיימים היום בדפי האוהדים בפייסבוק, מאונדקסים היום בתוצאות החיפוש של גוגל, ההנחה שתכנים ולינקים שמקורם בגוגל פלוס יזכו בכוח עודף במנועי החיפוש, דבר שיעניק יתרון לאתרים שיזכו ללינקים מגוגל פלוס.

עמוד עסקי בגוגל פלוס

מאחר ודפי העסקים של גוגל פלוס, אמורים להשפיע על התוצאות האורגניות של האתרים, ההנחה שבעלי עסקים ירצו לפתוח דף עסקי.

כיצד פותחים דף עסקי

שלב ראשון פותחים חשבון דוא"ל בגוגל. שלב שני פותחים חשבון בגוגל פלוס בכתובת https://plus.google.com שלב שלישי נגשים לכתובת http://www.google.com/+/business בחרו אחד מהקטגוריות שתואמת את סוג העסק שלכם, בחרו את שם הדף מלאו את פרופיל העסק. צרפו תמונות אלבומים, סרטונים, דאגו לעדכן את הדף העסקי לעיתים קרובות

צרפו לקוחות למעגלים

גוגל מאפשרת לנו לצרף חברים מכרים, חברים מבית הספר, מהעבודה, מכל מני תחומים, לקוחות ספקים, בלחיצת כפתור אנחנו מוספים מעגל עם שם שנרצה, לדוגמה אנשים מפורסמים ונתחיל לעקוב אחריהם, אפשריות השיתוף עם המעגלים הם ממש נרחבים.

עסקים יכולים לנצל את הפלטפורמה הנוחה של גוגל ולדוור ולשווק לחברים שבמעגל, אופן השיווק והאינטנסיביות של השיווק הוא נושא אחר אבל האפשרות קיימת וניתנת לניצול.

הוסיפו לקוחות למעגלים

תוכלו להפיץ את הבשורה על הדף העסקי החדש שפתחתם בפרופיל האישי וכמובן להפיץ את הקישור לדף שלכם באתר החברה, ניוזלטר, בלוג או בפייסבוק. אנשים יוכלו להוסיף את הדף שלכם למעגלים שלהם וכך לקבל מכם מידע על בסיס קבוע. כמו כן, תוכלו להוסיף את מי שתרצו למעגל שלכם וכך לנהל מעין רשימה מסודרת של לקוחות. רשימה זו תאפשר לכם לפנות ישירות לפרופיל שלהם בעת מבצע מיוחד או או כשתרצו להציע להם הצעה אטרקטיבית.