קידום אתרים חינם

7 טיפים לקידום אתרים חינם

קבלו 7 טיפים בחינם, לקידום עצמי, של האתר שלכם, הטיפים, נוגעים באלמנטים הבסיסים של תהליך קידום אתרים כגון: תוכן מקורי, תוכן איכותי, שימוש במילות המפתח, שימוש בכלי מילות המפתח, צפיפות מילות המפתח, שימוש בתגי כותרת, קישורים פנימיים באתר, ושימוש בכותרת H1 בכל עמוד.

1. מהו תוכן מקורי, ומהו תוכן באיכות טובה

גוגל סורק את תוכן הדף, ומדרג את התוכן בהתאם למקוריות וחדשנות התוכן, תוכן מקורי פירושו שלפחות 25% Free SEO Courseמהתוכן, שונה מכל תוכן אחר, 50% מהתוכן שונה עדיף. פחות מ 25% האתר בסכנה, שגוגל יסמן את התוכן, כתוכן משוכפל, ומכאן שיישלל מתוצאות החיפוש.

תוכן באיכות טובה, ייחשב כל תוכן שישמור את המבקרים באתר שלך לזמן ארוך יותר, מנועי החיפוש ובעיקר גוגל בודקים את זמן השהייה באתר, ככול שזמן השהייה ארוך, האתר מוערך יותר.

2. הכנס את מילות המפתח, לפיסקה הראשונה.

כשהאתר שלך נסרק ע"י מנועי החיפוש, הפיסקה הראשונה, הפתיח הראשון של הדף , זוכה לייחס מיוחד, לכן עדיף שהפיסקה הראשונה תכיל את מילות המפתח הרלוונטיות לתוכן הדף, לתוכן המאמר.

3. שימוש בארסנל המושגים של גוגל

אחד הפרמטרים החשובים שגוגל משתמש בהם בדרוג חשיבות הדף הוא שימוש בארסנל המושגים המכיל את התחום או הנישה, שימוש נרחב, נתפס כסמכותי יותר. כדי לדעת מהו ספקטרום המושגים של גוגל נשתמש בכלי מילות המפתח ומשם נשאב את מילות הפתח הרלוונטיות

4. צפיפות מילות מפתח של 2% לפחות

צפיפות מילות המפתח הם כבר לא גורם מוערך כמו פעם. מאז עדכון פנדה, מנוע החיפוש גוגל נוטה להסתכל על התוכן בכללותו, כאשר מילת המפתח הבודדה מאבדת מערכה. ההתבוננות, היא במכלול, בשלם גוגל מכיר את התחום, את ספקטרום מילות החיפוש של הנישה, התחום, הקטגוריה, ומצפה, למצוא את כל מילות המפתח הרלוונטיות לתחום, מה שזה אומר שצריך להשקיע יותר זמן בייצור תוכן איכותי, ופחות לייחס חשיבות על מילת החיפוש הספציפית.

ייחד עם זאת ברור שמילת המפתח צריכה עדיין להופיע בשכיחות של 2%-3%, תוך שמירה על כתיבה ספונטנית וחופשיה, התמקדות טבעית בתוכן, ופחות חזרות בכל מיני וריאציות על אותה מילת מפתח.

כלי לבדיקת צפיפות מילות המפתח באתר http://www.traffictravis.com/

5. הכותרת – תגיות הכותרת

תגיות הכותרת מייצגות את תוכן הדף. תגית הכותרת, זאת הכותרת העליונה, שמופיעה בחלק העליון של חלון הדפדפן, תגי הכותרת אמורים לתת מנועי החיפוש מסר ברור מאוד על הנושא של הדף , ולכן הם צריכים להכיל את מילות המפתח שברצונך לבצע אופטימיזציה עבור.

לדוגמה אם המאמר שלך בנושא הפסקת עישון מין הסתם הכותרת תהיה בנוסח "איך להפסיק לעשן" או "טיפים להפסקת עישון"

6. כלול את מילות המפתח בקישורים הפנימיים באתר

לקישורים הפנימיים בין מילות המפתח, בתוך האתר,יש תפקיד חשוב. קישור הוא הצבעת אימון, הוא מורה דרך, ללימוד והכרת האתר, הן לגולשים והן למנועי החיפוש. השתמש בקישורי טקסט, או קישורי עוגן כגורם בקביעת תוכנו של הדף.

דף הבית זוכה למירב הקישורים, "חזור לדף הבית", "לחץ לדף הבית", "לחץ כאן". מומלץ במקום, דף הבית תופיע מילת המפתח הראשית לאתר, או במקום "לחץ כאן", תופיע מילת המפתח הרלוונטית. זה תורם לאופטימיזציה של האתר.

הקישורים הפנימים הם שיוצרים את הקשר בין דפי האתר, ויוצרים היררכיה פנימית של דפי האתר. ולא אוסף מיקרי של דפים שאינם תומכים. האחד בשני, ואין בניהם זיקה

7. להשתמש בתגיות H1 לכותרת האתר

תגיות H1 דומים לכותרות העיתונים. הם הדברים הראשונים שממנועי החיפוש מסתכלים עליהם כאשר מחפשים לאנדקס את הדף שלך. מנועי החיפוש הם יתנו אינדיקציה טובה לתגית ה H1 של הדף שלך. אם תגי H1 שלך מכיל את מילות המפתח שלך, הדף שלך יראו רלוונטי יותר.

לסיכום

במאמר הזה נגענו בקצרה ב 7 אלמנטים בסיסים שמשפיעים על דרוג האתר שלך, ועל היכולת להשפיע על קידום האתר במנועי החיפוש.
שימוש באיכות גבוהה, תוכן מקורי
הבטחת מילת המפתח שלך ב -50 המילים הראשונות של התוכן הראשי שלך
בעל צפיפות מילות מפתח של 1% ~
הכותרת שלך מילים התגיות בזהירות
כלול את מילות המפתח בטקסט העוגן שלך
להשתמש בתגיות H1 (ולהשתמש בהם גם)