פייסבוק לעסקים

פייסבוק לעסקים, הפך לאחד האתרים החשובים ביותר באינטרנט כיום. לפייסבוק הרשת החברתית הגדולה בעולם, לרשת עם מעל
פייסבוק לעסקים1.000,000,000 משתמשים, עם זמן שהייה ממוצע גדול מכל רשת או אתר, גם מעל הזמן הממוצע המשותף של שהייה בגוגל וביוטיוב גם יחד.

כמעט לכולם יש חשבון בפייסבוק. אם עדיין אין לך חשבון בפייבסוק לעסקים, מן הסתם אתה סבור כמו חלק מבעלי העסקים שבטעות נוטים לחשוב שהפייסבוק היא רשת חברתית, עבור בני נוער ומתבגרים שרוצים לשמור על קשר, מעלים תמונות מביכות, לוחצים על אהבתי וזהו.

אם אתה מקדם עסק או ארגון, פייסבוק לעסקים הוא הרבה, הרבה יותר מזה.

פייסבוק לעסקים הפכה לרשת חברתית אוניברסלית כמעט, הרשת משמשת הן לצרכים אישיים והן לצרכים עסקיים. בפעילות נכונה, פייסבוק לעסקים יכולה לעשות פלאים לקידום ושיווק העסק שלך. בסוף היום, זה הפך להיות מרכיב בלתי נפרד של הנוכחות האינטרנטית של העסק שלך, באמצעות הפייסבוק לעסקים תוכל להגיע לקהלי ייעד, שלא הייתה יכול להגיע אליהם. פייסבוק לעסקים עוזר לך להגיע לקהל הייעד הרלוונטי עבור העסק שלך, משמעות הדבר היא- יותר כסף …

ציר הזמן החדש בפייסבוק

דף אוהדים

קידום העסק שלך לעבר יעדים כלכליים, מינוף פעולות העסק, הרחבת חוג הלקוחות אפשרי רק באמצעות דף האוהדים של פייסבוק ולא באמצעות החשבון האישי.  באמצעות יצירת דף אוהדים / דף מעריצים, ניתן לשפר את המוניטין המכוון של אתר האינטרנט שלך, לחשוף את העסק שלך לכמות עצומה של אנשים, בזמן קצר, וללא עלות.

מה ההבדל בין דף פייסבוק רגיל לדף מעריצים ?

לכאורה דף אוהדים ניראה כמו דף פייסבוק רגיל, אבל קיימים לפחות שני הבדלים מהותיים:

דפי אוהדים נסרקים קבוע ע"י מנועי החיפוש של גוגל, בעוד שהדפים הרגילים של פייסבוק, אינם נסרקים ע"י מנועי החיפוש, והתוכן הוא תוכן פנימי ברשת הפייסבוק בלבד.

התוכן של דפי האוהדים זמין לציבור ללא קשר אם יש לו חשבון בפייסבוק, כל גולש נחשף לתכנים של הדף, יכול להפוך בלחיצה אהבתי ולהפוך לאוהד של הדף, ולקבל באופן שוטף את העדכונים והחדשות, וליצור אינטרקציה עם הדף, גם מבלי שייש לו חשבון בפייסבוק.

הזמנת חברים

ניתן להזמין  את החברים לדפי אוהדים, פייסבוק לעסקים מאפשר להזמין לדפי האוהדים חברים באופן פרטני, קימות אפליקציות שמאפשרות את הזמנת כל החברים מהדף האישי לדף האוהדים, לדף האוהדים מזמינים את כולם, כל מי שמתעניין במוצר או השירות שלך, כולם בלי יוצא מהכלל. ככל שיש יותר אנשים, אתה מוסיף את הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ומקבל גישה אליהם. אני אגיד לך למה …

הפצה ויראלית של התכנים

הפייסבוק יוצר הפצה ויראלית של התוכן השיווקי שלך, ההפצה הויראלית של התוכן השיווקי שלך מתבצעת באמצעות האוהדים שלך. כל אוהד של הדף, הוא גם לקוח פוטנציאלי של העסק שלך, וגם בעיקר השגריר של העסק שלך.

כיצד מתבצע ההפצה הויראלית ?

ההפצה הויראלית מתבצעת באופן הבא. כל גולש שלוחץ על הכפתור אהבתי בעמוד האוהדים, הופך לאוהד של הדף, מעתה, כל תוכן שתפרסם בדף האוהדים שלך יופיע בעדכון החדשות של פייסבוק של המעריצים שלך. תוכן שאתה מפרסם בדף האוהדים שלך, צריך להכיל גם קישור לאתר שלך, כדי ששם יחשפו הלקוחות לתכנים עשירים יותר. אם הלקוחות שלך אוהבים את התוכן הם יכולים ללחוץ על הכפתור אהבתי, הם יכולים להגיב על ההודעות שלך ועל המוצרים שלך.

בכל פרסום בדף האוהדים יש להקפיד על הוספת קישור לדף הרלוונטי באתר שלך, כך הפרסום בדף האוהדים יופיע, בעדכון החדשות של פייסבוק של המעריצים שלך. אם האוהדים אוהבים את מה שיש לך לומר … הם יכולים ללחוץ על לחצן "אהבתי" על הודעה שלך. הם יכולים גם להגיב על ההודעה שלך.

אם האוהדים שלך, אוהבים את התוכן שלך, ע"י לחיצה על הכפתור אהבתי, או שהם מגיבים, להודעות שלך, התגובה של האוהדים שלך תופיע, מיד בעדכוני החדשות של החברים של האוהדים שלך עם קישור לאתר שלך. לכן ככל שתיתן ערך רלוונטי לאוהדים שלך, שיגרום להם להגיב, לתכנים שלך, התגובה של האוהדים, תרחיב את המעגל של האנשים, שמכירים ונחשפים למוצרים שלך. לדוגמה בעל דף אוהדים שיש לו 500 מעריצים, ולכל אחד מהמעריצים, יש 200 חברים, גודל המאגר הפוטנציאלי הוא 100.000 אנשים.

קידום האתר

ככול שתזכה למספר גדול יותר של אוהדים, שבלחיצה על הלינק, יכנסו לאתר שלך ויחשפו לתכנים שלך, ככל שיהיו יותר כניסות לאתר שלך, כך תזכה לעדיפות בתוצאות החיפוש וכך תקדם יותר את האתר שלך.

ככל שיותר אוהדים שלך ישתפו את הקישור שלך עם חבריהם ישפר את SEO של האתר שלך. ככל שיהיו יותר קישורים איכותיים נכנסים לאתר שלך מבחוץ,  כך ייטב. כך תוכלו לקבל דירוג גבוה בגוגל.

לסיכום:

אם אתה בעל עסק ורוצה לקדם את העסק אתה, צריך דף  אוהדים בפייסבוק. את דף האוהדים מקימים חינם, זה לא עולה כסף, באמצעות דף האוהדים, תוכל ליהנות מכל היתרונות עבורך ועבור העסק שלך. תמיד תוכל לעדכן את דף האוהדים שלך, לשמור אותו טרי ומעודכן. כך לאוהדים שלך יש תמיד סיבה לחזור אליו, להתיידד עם הדף, לשמור לספר לחברים שלהם על המוצרים והשירותים שלך או לשתף.

אשמח אם תוסיף את תגובתך ואת הערותיך.
אתם מוזמנים ללחוץ על אהבתי, לשתף את החברים להוסיף תגובה הערה או הארה.