seo

מטרת קידום האתרים, לתת מענה לשאילת החיפוש של הלקוח. הנובע מכך שדף הבית איננו מתאים ברוב המקרים לשאילתת החיפוש, משום שמעצם טבעו דף הבית, הוא דף כללי, שנועד לתאר באופן כללי את הפעילויות של העסק.

בדרך כלל, המשתמש מחפש שאלה ספציפית שהמענה עליה, טמון באחד מקטגוריות האתר, או תת הקטגוריות, או בעמוד או בפוסט. קידום אתרים נועד לתת מענה לשאילתת החיפוש.

קידום אתרים, נועד כבר בשלב הראשון של הקמת האתר, לתת מענה לשאילתות החיפוש של הגולש הפוטנציאלי, קידום אתרים נכון, נותן מענה לשאילתות החיפוש, כבר בשלב הקמת האתר.

קידום אתרים, מתייחס לא רק לתוכן האתר, שהוא כשלעצמו חומר הבערה, הנחוץ למנועי החיפוש, אלא לתהליך נכון של בניית ההיררכיה של הקטגוריות ותת הקטגוריות של האתר, וקישור הדפים הרלוונטיים, לתת הקטגוריה, ולקטגוריות, השונות של האתר.

הוספת תגיות

קידום אתרים, מתייחס שימוש בתגיות h1, h2, h3, , קידום אתרים מתייחס לשימוש נכון בכותרות הדף, למילות המפתח בגוף הכותרות, קידום אתרים מתייחסים, לתיאור תוכן הדף, מתייחסים לתיאור התמונות, והסרטונים המופעים באתר.

חקר מילות מפתח

קידום האתר, הוא כל תהליך של חקר מילות המפתח הרלוונטיות, שאנו מעוניינים, לקדם באתר.

קידום אתרים, הוא מתייחס, לכוחם וחשיבותם, של מילות הזנב הארוך, אלא הם כל הביטויים, שאחוז השימוש בהם הוא קטן, אבל מבחינה מספרית כמה ביטויי זנב ארוך, יכולים ליוצר את המסה הקריטית, ליצירת תנועה לאתר.

מהפכת פנדה 2.2

השינוי הגדול שיצרה גוגל מתבטא בשינוי ההדגשים, עד היום הפוקוס ( המיקוד ) של גוגל היה על התוכן, בעבר נהגנו לומר שהתוכן הוא המלך. מהיום התוכן הוא רק פלטפורמה הבסיסית לקידום האתר, המדדים שיקבעו את מיקומו של האתר יהיו המדדים שקשורים לחווית ההגעה ( אם הדף נטען מהר ) והשימוש של הגולש באתר, כשהגולש הגיע לאתר מה הוא עושה באתר,

גוגל חיפשו שיטה חדשה

גוגל חיפשו שיטה חדשה לדרוג אתרים, לאחר שנוכחו לדעת, שיותר ויותר אתרים, נבנים למטרת השגת SEO גבוה. המשימה הוטלה על צוות והעדכון נקרא על שם אחד המהנדסים החברים בצוות ששמו הוא PANDA.

המלצות הצוות גובש למדדים חדשים, ועידכון פנדה מתייחס : לעיצוב חווית משמש, לתוכן איכותי, למדד

פעילויות

מדד שני – תוכן איכותי

המהפכה הפעם מתייחסת לתוכן איכותי, על מקוריות החומר, מגוון החומר, תוכן ייחודי מבחינת התוכן ולא מבחינת ההיקף, על תוספת תמונות ייחודיות, קריקטורות ייחודיות, אנימציות סרטונים,

איך יודעים מה מעניין את הגולשים? פשוט, לפי זמן השהייה, לפי כמות הלייקים, השריים והתווטים, שעושים הגולשים.

המדד השלישי – שיפור מדדי השימוש

הענקת דרוג גבוה יותר לאתרים שהגולש ישהה בהם יותר זמן. השיפור יבחן כשגולש מגיע לאתר, האם הוא שוהה בו מספיק זמן, גולש מדף לדף, עובר על מס דפים , שוהה יותר זמן מאתרים אחרים בנישה שלך,

גוגל תבדוק התנהגות של גולשים באתר שלך, איך הגיעו לאתר ומה עשו באתר. האם הגולש הגיע לאתר שלך כתוצאה ממיקום גבוה שהתבסס על דרוג מילות מפתח של האתר?