מהו דף נחיתה?

דף הנחיתה הוא דף מפגש ראשוני של הלקוח הפוטנציאלי שלנו, איתנו ועם העסק שלנו.

בשיעור הקודם דברנו על 3 דרכים להבאת לקוחות לדף הנחיתה שלנו. לכן רצוי שניבנה לכול קהל דף נחיתה שונה. הסיבה שאנחנו בונים לכול קהל דף נחיתה שונה, נובעת מההיכרות השונה שלנו עם הקהלים השונים. ללקוחות שכבר מכירים אותנו ורוכשים מאתנו מוצרים, לא נסביר למה כדאי להצטרף אלינו. אבל לקהל שלא מכיר אותנו, מאוד חשוב שידע למה כדאי לו להירשם לרשמה שלנו.

ללקוחות ותיקים

ללקוחות הקבועים משנים קודמות, פשוט נסביר להם שהחלטתנו לשפר ולייעל את השירות, ולכן אנחנו מבקשים מהם להירשם לדף שלנו כדי שנוכל לשלוח להם את דף המבצעים או הטיפים באופן אוטומטי ישירות למייל שלהם ( במקום לשלוח בדואר או להתקשר או לשלוח סוכן ).

לקוחות פוטנציאלים חדשים

ללקוחות הפוטנציאלים שלנו, שנפגשו עכשיו בפגישה אבל לא נסגר איתם עדיין משהו, אבל נרצה לשמר את הקשר לעתיד, התוכן של דף הנחיתה אמור להיות טיפה שונה, וההסבר שניתן בדף הנחתה "הירשמו לדף המבצעים שלנו, או הירשמו לדף הטיפים שלנו, או הירשמו לדף המידע שלנו, ותהיו מעודכנים לגבי המבצעים החודשיים שלנו, המוצרים החדשים שלנו, הטיפים שלנו, או דף המידע שלנו (כל אחד בהתאם לנישה שלו ).

לקוחות חדשים מהאינטרנט

ללקוחות מדף הפרסום האינטרנטי, רצוי לצרף גם סרטון שבו מסבירים ללקוח למה להירשם לדף שלכם, הסרטון או המלל צריך להתייחס לכאב של הגולש, מה הבעיה שחיפש לה פתרון, והבטחה שאם ימלא את פרטיו ( מייל ושם ) יקבל את הפתרון למה שחיפש.

לדוגמה:

מכירת מוצר – מתלבטים איזה מקרר לקנות? רוצה לקבל מידע על המוצרים החדשים שלנו ? ( במקום המילה מוצרים שכל אחד ירשום את תחום העיסוק שלו לדוגמה מוצרי חשמל, או את הקטגוריה לדוגמה מקררים )
מכירת שירות – הירשם לסדרת הטיפים שלנו בנושא …
או מחפשים פתרון לבעיות גב …
או רוצים לרזות ולא יודעים איך?
בנוסף צריך לעודד את הגולשים המתעניינים, לתת להם סיבה למה להירשם?
הנרשמים יקבלו את רשימת המוצרים החדשה, יעודכנו ראשונים על ירידת מחיר, או כל סיבה בעלת ערך לנרשם.
הנרשמים יקבלו טיפים לירידה מהירה במשקל.
בנוסף אם למישהו יש גם לתת מתנה, בתמורה לרישום לקוח פוטנציאלי לרשימת התפוצה – נהדר.
מתנה היא כול דבר שווה ערך לגולש ושהיא לא עולה כסף למציע לדוגמה: מאמר, דוח, תמונות, קטלוג, סרטון.
המטרה של המתנה היא להעלות את אחוז ההמרה לדף שפרסמתם.
אחוז ההמרה – זה שיעור האנשים שהגיעו לדף שלכם ונרשמו, מאחר והגולשים שמגיעים לדף הפרסום שלנו עולים לנו כסף, לכן חשוב לשמור על אחוז המרה גבוהה.

למידע נוסף על דף נחיתה לחץ על הקישור

בהדרכה הבאה נדבר שוב ובהרחבה על דף המכירה:
מה ההבדל בין דף נחיתה לדף מכירה?
מה צריך להכיל דף המכירה, ואיך לבנות דף מכירה ממיר?

לקריאת מאמר>>> איך להביא את הגולשים לדף הנחיתה?

 

דוגמה למראה של דף נחיתה

דוגמה לדף נחיתה

דוגמה לדף נחיתה