המטרה של השיווק באינטרנט

ליצור יחסים לטווח ארוך ולא רווח מיידי

השיווק באינטרנט הוא מבוסס על בניית מערכת יחסים לטווח ארוך עם הלקוח, וכדי ליצור את אותה מערכת יחסים ארוכת הטווח עם הלקוח אנחנו זקוקים לכלים אוטומטיים, שנעשה אותם פעם אחת, והכלים ימשיכו לפעול שוב ושוב עבורנו.
מטרת ההדרכה להכיר לכם מקרוב את הכלים השיווקיים באינטרנט ואת דרך הפעלתם.

מה המרכיבים הראשונים של השיווק האינטרנטי

כל פעולת שיווק מורכבת מכלים + תהליך של בניית מסר שיווקי. בהדרכה הזו אני אציג את כלי השיווק הבסיסיים להתחלת כל פעולה שיווקית .
רשימת תפוצה – היא רשימה של אנשים שנרשמו לדף הנחיתה שלנו והסכימו לקבל מאתנו מיילים באופן קבוע – או כל עוד הם לא הסירו את שמם. רשימת תפוצה היא כלי מעולה ליצירת קשר עם לקוחות חדשים ושימור הקשר עם הלקוחות הקיימים.

רשימת תפוצה

היתרון של רשימת תפוצה שהיא מאפשר לבעלי העסקים לדוור ללקוחות באופן אישי למייל שלהם והלקוחות בעצם יכולים לקרוא את המייל בזמן הנוח להם, ולא תחת לחץ, המייל האישי של הלקוח הוא הדבר הכי נוח ובטוח כולם אוהבים להיכנס למייל שלהם ולקרוא את המיילים שנשלחים אליהם לדואר.

דף נחיתה:

דף נחיתה – הוא דף שמטרתו להשיג את כתובת המייל של הלקוח או במילים אחרות לקבל את ההסכמה של הלקוח לקבל מאתנו מיילים לדואר האלקטרוני שלו.

דף מכירה

בדף המכירה אני מציע את ההצעה העסקית שלי ללקוחות שלי. מה אני מציע? את המוצרים או השירותים שיש למכור, תמורת כמה.
מה נותנים לנו שלושת הכלים האינטרנטיים
בעזרת שלושת הכלים הפשוטים הללו אנחנו בעצם יכולים להשיג לקוחות חדשים לעסק שלנו, אנחנו יכולים לדוור באופן אוטומטי גם ללקוחות הוותיקים שלנו ואנחנו גם יכולים למכור את המוצרים והשירותים שלנו ישירות מהאינטרנט.

מערכות לדיוור אוטומטי

כיום יש מספר ספקים שמציעים מערכות לדיוור אוטומטי בחינם ( עד ל 500 מנויים ) או בתשלום ( כ 100 שקלים בחודש ). כדי לראות את שפע החברות הקיימות והאפשריות שכל חברה מציעה אפשר לחפש בגוגל תחת שאילתת החיפוש "מערכות לדיוור אוטומטי".
החברות האלה לא רק מספקות לנו את מערכות הדיוור האוטומטיות, אלא גם מציעות לנו דפים מעוצבים שיכולים להתאים לנו לדפי נחיתה וגם דפים שישמשו אותנו למכירת המוצרים שלנו. ובנוסף החברות מספקות סרטוני הדרכה לשימוש במערכות הדיוור.
העלות של המערכות לדיוור אוטומטי האלה בין 0 שקלים בחודש עד ל 100 שקלים בחודש. כך שכסף איננו מעצור מפני שיווק באינטרנט.

איך מפעילים את המכונה האינטרנטית

  • שלב ראשון נרשמים אצל אחת החברות שמפעילות מערכות לדיוור אוטומטי.

  • שלב שני יוצרים את רשימת התפוצה נותנים לרשימה שם וממלאים כמה פרטים אינפורמטיביים, כמו שם, מייל, טלפון , כתובת, וזהו עכשיו יצרנו את מערכת הדיוור האוטומטית שלנו.

  • שלב שלוש מוסיפים את רשימת המסרים, שנרצה לשלוח לנרשמים החדשים מיד לאחר שנרשמו, כמה שיהיו לנו יותר מסרים מוכנים מראש יותר טוב, אבל גם עם מסר ראשון אחד אפשר להתחיל את התהליך ובכול כמה ימים להוסיף עוד מסר.

  • השלב הרביעי בחירת דף הנחיתה – מהו דך הנחיתה? דף הנחיתה זה הדף שבו בפעם הראשונה הגולש פוגש אותנו ובמפגש הזה אנחנו מציעים לו להירשם לרשימה שלנו.

  • שלב חמישי בחירת דף מכירה – כזכור דף המכירה הוא הדף שבו אנו מציעים לגולשים שלנו, לרכוש מאתנו את המוצר או השירות שלנו

איך בעצם המכונה האינטרנטית עובדת?

גולש מגיע לדף הנחיתה שלנו, קורא את ההזמנה שלנו להצטרף לרשימת המיילים שלנו, אם ההצעה נשמעת לו הגולש ממלא את הפרטים שלו ומרגע זה ואליך הגולש יקבל מאתנו מיילים בכל כמה ימים, לפי הקצב שנחליט. הסטטיסטיקה מוכיחה שקנייה מתבצעת רק אחרי המייל השביעי לאחר שמתפתחים יחסי אימון בין הגולש לבעלי העסק. לכן אנו נשלח לרשימה שלנו החל מהמייל השביעי לינק לדף המכירה שלנו שבו תהייה מרוכזת ההצעה שלנו. היחסים עם הגולשים והרשימה הם יחסים לטווח ארוך, ולכן אנחנו לא צריכים להתרגש ייתר על המידה מהצלחה או אי הצלחה רגעית. קנו טוב לא קנו, גם טוב, אנחנו מחייבים לתהליך , לא לתוצאה המידית.

רוצים להירשם לחודש נסיון חינם!

הרשמה למערכת הדיוור הטובה בישראל רב מסר, מערכת רב מסר נחשבת לטובה ביותר בישראל .
הנרשמים נהנים מחודש נסיון חינם – להרשמה לחודש נסיון לחץ על הלינק רב מסר

עם חודש נסיון חינם הטובה רב מסר שהיא

אם נחשוב על השיווק כצורך שלנו לספר על הדברים שאנחנו אוהבים לאנשים שמאוד רוצים לשמוע, בתנאים האלה יהיה לנו כייף לשווק.

לקריאת המאמר הקודם>>> ברוכים הבאים להדרכה על השיווקית באינטרנט