ברוכים הבאים להדרכה על השיווק באינטרנט

ברוכים הבאים להדרכה על השיווק באינטרנט!!!

אני שמח שנרשמתם לקבל טיפים איך לקדם את העסק שלכם באינטרנט.

הדרכה איך לשווק באינטרנט

הדרכה איך לשווק באינטרנט

  • האינטרנט הוא פלטפורמה שיווקית מצוינת לקידום רעיונות שירותים ומוצרים.

  • האינטרנט מייצר מפגש של הזדמנויות לקהלים שונים: קונים מוכרים, משווקים.

  • הגלישה באינטרנט נעשית במחשבים הנייחים ובטלפונים הסלולריים ב 93% מהבתים בישראל יש לפחות מחשב אחד.

ומה לגבי הטלפונים הסלולריים "סקר של גוגל קובע: ישראל היא המדינה המכורה ביותר לסמארטפונים"

לינק למקור המאמר http://www.tgspot.co.il/mobile-planet-points-out-israel-as-mobile-country/
( שאילתת חיפוש – כמה סמארטפונים יש בישראל )

מה עושים גולשי הסמרטפונים באינטרנט?

93% גולשים דרכם באינטרנט,
86% משתמשים במנועי חיפוש,
84% משתמשים באפליקציות
ו-82% משתמשים במפות וברשתות חברתיות.
77% צופים בסרטונים דרך אתרים כגון יו-טיוב
ו-48% דיווחו כי צפו בתוכניות שלמות על גבי המסך הקטנטן.

מדוע הנתונים מדהימים?

כי הנתונים חושפים את הנתון המדהים שהגולשים נמצאים באינטרנט,
ובעלי העסקים הקטנים מפקירים את הזירה הכי משמעותית עבורם ועבור הלקוחות שלהם.

אם בעל עסק מאמין שהוא מוכר מוצרים מצוינים או בעל שירות שמאמין שהוא נותן שירותים בעלי ערך ללקוחות שלו, והוא לא משווק באינטרנט,
הוא פשוט פושע, הוא פושע פעם אחת כי הוא נמנע מלהגדיל את מעגל הלקוחות שלו ואת מעגל המכירות והרווחים שלו,
והוא פושע פעם שנייה כי הוא מאלץ את הלקוחות הפוטנציאלים שמחפשים לקנות מוצרים או שירתים כמו שלו למצוא אצל המתחרים שלו, וכך הוא מקטין את הרווחים שלו.

הנתונים חושפים את עקב אכילס של בעלי העסקים הקטנים שבשל מצוקה של זמן או ידע מזניחים את התחום הכי משמעותי עבורם – השיווק באינטרנט.

וכאן אני מתכוון לעשות סדר עבורכם ולהסביר איך העולם האינטרנטי מתנהל
העולם האינטרנטי בנוי מאתרים /בלוגים אתרי מסחר ורשתות חברתיות ופורומים.
בגדול אפשר לומר שהאתרים שייכים לבעלי העסקים, הבלוגרים לאנשים בעלי דעה או תחביבים.
הרשתות החברתיות פייסבוק, יוטיוב גוגל פלוס, קפה דהמרקר, והפורומים שייכים לגולשים, או נכון לומר ששם שוהים בעצם הגולשים.
בעלי העסקים שהם אמורים להיות בעלי יוזמה בגלל חוסר זמן או חוסר בידע מזניחים את האפיק הכי חשוב לעסק שלהם וזה השיווק באינטרנט.

המשימה שלי להעשיר אתכם בידע ובכלים כדי שתוכלו ללמוד ולשווק באינטרנט את המוצרים והשירותים שלכם.

במייל הבא: מחר נעסוק במרכיבי השיווק האינטרנטי

נכיר 3 כלים בסיסיים שעריהם נשען כל השיווק האינטרנטי ואלה הן: רשימת תפוצה, דף נחיתה, ודף מכירה.

בעזרת שלושת הכלים הפשוטים הללו אנחנו בעצם יכולים להשיג לקוחות חדשים לעסק שלנו!

רוצים לדעת כבר עכשיו מה המרכיבים הראשונים של השיווק האינטרנטי לחצו על הלינק ותעברו לטייפ הבא