בניית אתרים

גילוי: למה רוב בעלי העסקים חייבים ללמוד לנהל את האתר שלהם בעצמם ?

מה היא הדרך הנכונה לבנות אתר ?

כמה מפליא: מי אם לא בעל האתר מתאים לבנות ולקדם את האתר בעצמו?
בעל האתר, לאחר שירכוש את הידע המתאים ילמד לבנות ולקדם את האתר בעצמו.

כמו שניהול העסק דורש את תשומת לב הבעלים, כך ניהול האתר וקידום האתר דורשים את אותו היחס, כמו שבעל העסק, אינו מעביר את האחריות לניהול העסק לאחרים, כך אינו יכול להעביר את האחריות לניהול האתר וקידום האתר לאחרים.

בניית אתר וקידום אתר, הם ניהול עסק לכל דבר ועניין, שדורשים ניהול ובקרה תמידיים, טעות נפוצה לחשוב שבבניית אתר משקעים פעם אחת ודיי.
האם אחרי שבניתים את העסק שלכם בפעם הראשונה, פרשתם מניהולו?
רק עסק שבעליו ישקיע בו ישירות, וינהלו בעצמו יוכל ללמוד להשפיע על התוצאות והביצועים של האתר.

בניית אתרים לבעלי עסקים קטנים

בניית אתרים לבעלי עסקים קטנים

ניהול העסקים בכלל, ובניית אתרים בפרט הם תחומיים, דינמיים ותחרותיים, במקום שמישהו נרדם בשמירה, שם תהיה הבקעה, חלל ריק לא יישאר.

דווקא לעסקים קטנים, שבהם הבעלים הם מנהלי האתר, דווקא הם נהנים מיתרון בולט על העסקים הבינוניים והגדולים, במהירות התגובה, ביכולת קבלת החלטות מהירה. הגופים הגדולים מסורבלים ביכולתם לזהות שינויים במגמות, לפרש את השינויים להעריכם, ולהורות על מדניות חדשה, ולתרגם את המדיניות החדשה, לנוהליים ולשינויים באתר.

מה המטרה שלנו ?

המטרה שלנו היא לעזור להרבה בעלי עסקים קטנים, לשתף את הידע שלנו עם מי שמעוניין ללמוד לבנות אתר, כדי לקדם את העסק שלו.

מה מקבלים בקורס לבניית אתר

ידע לבנות אתר
בניית דפי נחיתה
רשימת דיוור

יידע לקידום אתר
קידום אורגני, קידום ממומן

יידע על פייסבוק
דפי אוהדים

יידע על יוטיוב
קידום באמצעות יוטיוב

יידע להפקת סרטוני וידיאו

התחייבות

לסיים את בניית האתר ואת דף האוהדים אם משהוא מסיבה כל שהיא לא יוכל לסיים. ההתחיבות היא רק כדי להרגיע אותך שאינך שם את כספך על קרן הצבי, בכל מיקרה יהיה לך אתר, דף נחיתה, ודף אוהדים, עם רשימת תפוצה.

כיום, עם ההצלחה המושלמת של הרשתות החברתיות, ובראשם פייסבוק, ויוטיוב, אין דיי בבניית אתר בלבד, ויש צורך לשלב את פייסבוק, ואת יוטיוב לפעולה משולבת עם האתר, להשגת תוצאות טובות יותר.

לנרשמים לקורס לבניית אתרים, יינתן כל הידע הדרוש, ליצירה ובניית אתר, ובנוסף ללימוד  בניית האתר. תלמדו כחלק מהקורס, גם קידום אתרים, כדי שכבר בשלב הקמת האתר, האתר שלכם יופיע במנועי החיפוש,

כפי שהוזכר הרשתות החברתיות משתלטות על חיינו, בקורס נלמד לנצל את שגעון הפייסבוק לתועלתנו העסקת, באמצעות יצירת דף האוהדים בפייסבוק שישולב באתר.

בקורס נלמד לנצל את יוטיוב מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם לאחר גוגל ( אגב גוגל רכשה את יוטיוב בשנת 2006  (

האם צריך ידע במחשבים, או בתכנות ?

הקורס מתאים לכל משתמש מחשב, שיודע לגלוש באינטרנט ולכתוב מסמך בוורד, לא צריך ידע במחשבים, לא צריך ידע בקודים, לא צריך ידע בסקריפטים, או ב- html .

למי זה מתאים:

לאנשים עם מוטיבציה להצליח בקריירה שלהם
לאנשים שאוהבים אתגרים, וחידושים.
אנשים שיש להם מוצר או שרות שהם מאמינים שהוא מעולה ונותן ערך רב ללקוחות.
אנשים עם רמה גבוהה של אחריות ונכונות למאמץ כדי לממש את המטרות שלהם.
אנשים שרוצים לשפר את רמת ההכנסה שלהם במאות אחוזים.
אנשים שמוכנים להתקדם עם הטכנולוגיה ושיטות השיווק החדשות ולשאוף לטוב ביותר

אם הגעתם לקרוא את המסר הזה אתם כנראה שייכים לפחות לאחת מהקבוצות שהזכרנו,

אז תמשיכו לקרוא:

הבנתי! רוצה להירשם לקורס

 

אולי בעוד שנה ?

אנחנו כאן כי אנחנו יודעים שכל אחד יכול לעשות את זה.
וזה כל כך קל, כל כך זמין, ובהשקעה של ממש מעט כסף.
אסור לחכות עם זה.
כי אתם משאירים כסף על הריצפה.
כי ממש בקרוב מישהו ירים את הכפפה.
זה יהיה או אתם, או המתחרים שלכם.
מי שפועל ראשון – הוא זה שייקח את הכתר.
כל יום שבו אתם דוחים ומשהים את ההחלטה לבנות אתר,  אתם מפסידים כסף, ולקוחות.
הרבה כסף. והרבה לקוחות.
קל להפסיד לקוח, קשה לרכוש לקוח חדש.
עסקים צומחים באמצעות לקוחות חדשים או מוצרים חדשים

עסקים צומחים הם עסקים, שבהם מספר הלקוחות בצמיחה מתמדת, או שכמות המוצרים שמצליחים למכור לאותם הלקוחות גודל, כל עסק שמספר הלקוחות שלו אינו גודל או מס המוצרים או השירותים שהוא מספק אינו גודל. העסק בקיפאון או בנסיגה.

"אין כמו השיטה של מפה לאוזן"

נכון אבל… מה קורה כאשר הלקוחות החדשים, שומעים ורואים דווקא את המתחרים שלנו.
רובנו רוצים מאוד שלקוחות חדשים ישמעו עלינו ויתקשרו אלינו, שיגידו לנו "כמובן – אני יודע מי אתם". שהמחיר לא יהיה נושא שיחה… כי ברור שהמחיר שאתם מבקשים פשוט משקף את הערך שאתם נותנים ללקוחות שלכם. נשמע טוב מדי?… אז זהו – שזה לא רק אפשרי, אלא שיש דרך ברורה ומוכחת לשם!

זה תלוי רק בכם! כל אחד, בתחום שלו, יכול להפוך למפורסם ומבוקש תוך כמה חודשים.
מכירים את זה שאתם מדברים עם מישהו שמתעניין בעסק שלכם, ואז הוא מתחיל לחקור אתכם?
שבכל שיחה עם לקוח חדש אתם שוב צריכים להסביר מה הרקע שלכם,
איזה הוכחות יש לכם שאתם טובים כמו שאתם אומרים, ועוד ועוד, עד שמתייבשת הלשון?

אתם בוודאי מכירים את תחושת ההחמצה:

כשאתם יודעים, שהמוצר או השירות שלכם הוא מעולה, ובדיוק פותר למתעניין את הבעיה.
שאם הוא רק היה מאמין לכם, בוטח בכם, הוא היה מקבל המון מכם.
וגם אתם יודעים שאתם אנשי מקצוע מעולים, אמינים ואחראים.
אז למה לעזאזל אתם צריכים להוכיח את זה שוב ושוב כל פעם מחדש???
לא חבל לכולם על הזמן הזה? אולי פשוט יאמינו לנו וזהו?

 

הבנתי! רוצה להירשם לקורס

 

מה אתה מציע?

ללמד אותך, לבנות אתר בעצמך, נלמד אותך , את כל השלבים, את כל הנושאי הלימוד הדרושים לבניית אתר,  צעד אחר צעד, בסרטוני וידיאו, שיראו וימחישו לך, היכן לוחצים ומה עושים, עד שתצליח לבד.

מה יקרה אם לא אצליח?

אל דאגה, גם אם לא הצלחת, אנחנו פה בשביל לעזור לך להצליח, תוכל לשלוח מייל לשירות הלקוחות  ( ( info@powermedia.co.il, ותענה בהקדם, זכור, שגם אנחנו כמוך בעלי תודעת שירות טובה, והצלחתך היא הצלחתנו.

 

ואם אתחרט – אקבל את הכסף בחזרה ?

אין סיכויי שתתחרט, אבל להרגשה האישית שלך, גם אם תתחרט תוך 60 יום, נחזיר לך את מלוא הכסף, ללא שאלות. המטרה שלנו לקוחות מרוצים.

 

מי צריך את כאב הראש הזה ? 
אין כמו הצבת אתגרים ועמידה בהם, אין כמו חדוות היצירה, אין דבר שאדם, נהנה מימנו, כמו הדבר שהאדם יוצר בידו, יש מאין.

 

למה לא לשלם לבוני אתרים ותעזבו אותי בשקט?
לפני שאענה ברצינות, תיזכרו בתחושה שאתם מרגישים בכל פעם שצריך להכניס את האוטו למוסך. תחושה לא נעימה נכון ?

בעיקרון אני לא נגד קבלת עזרה מבוני אתרים, לפעמים אין ברירה, כשצריך, אבל יש הבדל תהומי בין קבלת עזרה, כשיש לכם ידע, ואתם מסוגלים להגדיר את הצרכים שלכם, ולדעת שקבלת את העזרה, שלה אתם זקוקים, ובין אפשרות שאין לכם מושג, מה נעשה באתר שלכם ואתם לא מבינים מה הצרכים לניהול נכון של העסק שלכם באינטרנט.

 

איזה ידע דרוש ?

לא צריך ידע,

למי זה מתאים?

למי הקורס לא מתאים?

לאנשים שלא מעוניינים בשינויי, שטוב להם עם מה שיש להם, לאנשים שאתגרים וחידושים לא מעניינים אותם, לאנשים שיש להם בעיה עם לימוד דברים חדשים

 

גם אני עד לפני 5 שנים הייתי כמוכם

מסופרמרקט לבניית אתרים

בדיעבד הכל התחיל במקרה.

יום אחד (השנה 2006 ) הציע לי חבר לקרוא את הספר, "מי הזיז את  הגבינה שלי".  הספר עוסק באסטרטגיות להתמודדות עם שינויים, הספר טלטל אותי, ופתח בפניי צוהר לעולם ספרותי חדש, שלא היה מוכר לי.

הספרים הבאים בתור היו סדרת הספרים, "אבא עשיר, אבא עני", ספרים נוספים כולם זוכים ( I win you win  ) לדחוף את המעטפה הכי גבוה שאפשר, אומנות המכירה הטבעית, וספרים נוספים. בנוסף נכספתי  לסרט "הסוד".

המשותף לסרט ולספרים הללו, שאפשר ליצור מציאות כלכלית שונה, נועזת  מהפכנית, שמתאימה לכולם, כמעט בלי השקעה כספית, ומתאימה לכל אחד, אינה דורשת ידע מוקדם, אלה רק רכישת הרגלים חדשים, והכוונה כלכלית מובחנת מטרה.

מבעד הערפל, הפציע האור, התובנה שנדרש שינויי התחדדה מיום ליום, הדחיפות לבצע את השינוי התעצמה, האמונה שהשינוי אפשרי התחזקה. מחירו של השינוי היה ידוע, סגירת סופרמרקט שניהלתי במשך 19 שנים, ובמקומו הקמת חברה לבניית אתרים.

מה פתאום בניית אתרים, אין קשר או דמיון, בין מה שעשיתי למה שאעשה. השינוי קיצוני, תחומי הידע שונים, צריך ללמוד הכול ומהר. צריך נחישות, התמדה במטרה, ואמונה שהדבר אפשרי, וכדאי.

החוכמה בעשיית שינויי היא ידיעת גבולות האפשר, רמות הקושי וההתמדה הנדרשות. כשהגבלות ידועים השמיים הגבול.

כך בשנת 2007 הקמתי את פאוור מדיה, חברה לבניית אתרים, אחרי 4 חודשים השגתי לקוח ראשון, אטליז אבו שקארה, כעבור חודש, לקוח נוסף נגריית אופיר, וחודש אחר כך 5 לקוחות באותו חודש, באותו החודש, הבנתי שעברתי את נקודת האל חזור.

כדי להבין את גודל המהפך, שבצעתי צריך להסתכל בפרספקטיבה של זמן, היום ארבע שנים אחרי אני מרשה לעצמי לומר עשיתי זאת.

 

הסיבה שאני מספר לכם את המהפך שחוללתי בחייך, לא כדי לצאת גדול,

אלה כדי שתבינו שהדבר אפשרי, הדוגמה שלי נועדה לדחוף  אתכם  קדימה,

מבחינת אם הוא יכול גם אנחנו יכולים,

כי לכל מי שיש לו עסק איכותי, שמוכר מוצר מעולה ונותן שירות מעולה, מגיע להצליח!

ולצערנו, הרבה פעמים זה לא המצב.

 

והחדשות הטובות הן…

שגם אתם יכולים.

שגם אתם יכולים, בלי קשר לניסיונכם הקודם,

תוך כמה חודשים תוכלו לבנות ולקדם אתר.

תלמדו כיצד לבחור את מילות המפתח, וכיצד לקדם את האתר

תקימו אתר ביוטיוב, ודף אוהדים עסקי בפייסבוק

תקימו, דף נחיתה, ודף אוהדים לעסק.

תלמדו ליצר, בעצמכם סרטונים  שיופצו באתר ביוטיוב ובפייסבוק,

תלמדו ליצור נוכחות עסקית באינטרנט

הבנתי! רוצה להירשם לקורס