רוצה לקוחות חדשים בקלות

למי מיועדת מכונת השיווק האינטרנטית?

  • לבעלי עסקים, לנותני שירותים, לפרילנסרים שרוצים למגנט לקוחות חדשים לעסק שלהם.
  • לכל מי שעומד להקים עסק חדש, או להרחיב עסק קיים ומבין שהאינטרנט הוא כלי להגדלת המכירות ולהבאת קהלים חדשים.
  • למי שרוצה עסק… בליגה אחרת!

ממה מורכבת המכונה האינטרנטית שבה משתמשים כל הגורואים באינטרנט?

המכונה האינטרנטית מורכבת מ: א. מערכות דיוור אוטומטי ב. דף הנחיתה ג. דף מכירה ד. קמפיין פרסומי בגוגל או בפייסבוק

א. מערכות דיוור אוטומטי – זה הבסיס לכל פעולות השיווק האינטרנטיות,

רשימת תפוצה
זו מערכת שמדוורת באופן אוטומטי לגולשים את המסרים שהכנו מראש,
את מערכת הדיוור מטמיעים בדף הנחיתה וברגע שגולש ממלא את פרטיו בתיבת צור הקשר הוא מתחיל לקבל באופן אוטומטי מסרים / טיפים למייל האישי שלו.

ב. דף הנחיתה – זה הדף שבו בפעם הראשונה הגולש פוגש אותנו ובמפגש הזה אנחנו מציעים לו להירשם לרשימה שלנו.

זו דוגמה של דף נחיתה שלי!
דוגמה לדף נחיתה

ג.דף המכירה – דף ההצעה השיווקית

דף המכירה – הוא הדף שבו אנו מציעים לגולשים שלנו, לרכוש את המוצר או השירות שלנו, דף מכירה צריך להכיל כמה אפשרויות לתשלום, כגון תשלום אוטומטי פייפאל או כרטיסי אשראי, אבל גם אפשרות לתשלום טלפוני, וגם תשלום בצקים.

ד. קמפיין פרסומי בתשלום בגוגל או בפייסבוק

מאחר ואנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים יחשפו להצעה שלנו, אנחנו צריכים לפרסם מודעה בגוגל או בפייסבוק לקהל הרלוונטי של המוצרים או השירותים שלנו.

מדוע לשלם עבור קמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק?

מודעה בגוגלהמטרה שלנו שכמה שיותר גולשים רלוונטיים, גולשים שזה עתה מחפשים את השירות/המוצר או הפתרון שלנו,
יכלו למצוא את המודעה שלנו, להקליק על המודעה וליראות את תוכן ההצעה שלנו ( דף הנחיתה ) כדי שירשמו לרשימת התפוצה שלנו, כדי שנוכל לדוור אליהם.

מחקרים מראים, שגולש עד שיבצע משהוא, שאנחנו מבקשים ממנו עד שלא ייחשף לפחות 7 פעמים להצעה שלנו לא ירכוש מאתנו כלום.

המטרה של רשימת התפוצה היא לייצר דיאלוג ראשוני עם הגולש ובהמשיך להעמיק את הדיאלוג עם הגולש עד שיהיה בשל להצעת המכירה שלנו.

 

מעוניין בשיחת ייעוץ בקשר לקידום עסק שלך?

מלא את פרטיך וקבל שיחת ייעוץ חינם!

 


555432196