מקדם אתרים

הצורך במקדם אתרים נולד בשל הצורך והרצון להופיע בדף ראשון בגוגל במילת המפתח של העסק.
מאחר ומספר האתרים הוא במגמת נסיקה מתמדת היכולת של בעלי אתרים להופיע בדף ראשון או אפילו בדפים הראשונים שואפת לאפס.
מאחר שהצורך להופיע בדף ראשון של גוגל הוא קריטי להתפתחות של כל עסק.

מה האפשרויות להופיע בדף ראשון של גוגל?

  1. באמצעות קידום אורגני – קרי קידום אתר במילות מפתח
  2. קידום ממון – קרי תשלום לגוגל

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני כלי זול ואפקטיבי להגדלת מספר המבקרים באתר

מה הקידום האורגני עושה לאתר?

הופעה רציפה 24/365 ללא הגבלת כניסות לאתר.
הקידום האורגני נתפס בעיני הגולשים כאמין יותר, ישנם גולשים שבאופן עקרוני מסרבים ללחוץ על מודעות הפרסום, בטענה שאינם מחפשים פרסומות.
מספר הגולשים שנכנסים לתוצאות האורגניות גדול באופן משמעותי ממספר הכניסות דרך מודעת המפרסם.
הפרסום הממומן מוגבל בכסף ובזמן, כל עוד בעל האתר משלם, האתר מופיע, אין תשלום, אין הופעה.

הפרסום האורגני זול אפקטיבי ומשתלם

למי הקידום האורגני מתאים?

  1. לבעלי אתרים שרוצים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם מהאינטרנט
  2. למי שחשוב לו שהאתר שלו יופיע בדף ראשון בתוצאות החיפוש
  3. לאלו שרוצים להגדיל את מספר המבקרים באתר
  4. לאלו שרוצים למתג את העסק שלהם באינטרנט
  5. לאנשים שבאופן עקרוני לא מוכנים לשלם למונופולים – גוגל

האם הקידום האורגני עולה כסף?

כן, כמו כל שירות אחר, קידום אתרים עולה כסף, מחיר קידום האתרים מושפע מ- שלושה גורמים עיקריים:

  1. תחום העיסוק של האתר ורמת התחרות בו
  2. המיקומים הנוכחיים של האתר במנועי החיפוש
  3. מידת האופטימיזציה של האתר

למידע נוסף לחצו על הלינק כמה עולה לקדם אתר

קידום ממומן – קידום בתשלום לגוגל

כאמור האפשריות להופיע בדף ראשון בגוגל הן:

  1. באמצעות קידום אורגני
  2. באמצעות קידום ממומן, קרי תשלום לגוגל, כלומר אם משלמים לגוגל כל עסק יכול להקים קמפיין בגוגל אדוורדס, ולהופיע בביטוי המפתח של העסק שלו..אך גם, כשבעל העסק מוכן לשלם לגוגל ולהציג מודעה ולקשר אותה לאתר שלו, הדרך אינה קלה, מאחר ובסך הכול יש מקום ל-12 מודעות בדף
    ראשון ומספר המפרסמים כמעט בכל מילת מפתח גדול יותר מ-12 מודעות הרי שההופעה בדף ראשון בתשלום, איננה פשוטה והיא קשורה לשני משתנים:

    • מחיר
    • אופטימיזציה של דף הנחיתה

מחיר – כיצד נקבע מי יופיע ובאיזה מיקום?

כלל – ככול שמשלמים יותר מופעים יותר, וככול שמוכנים לשלם מחיר גבוה יותר לקליק, מדורגים במקום גבוה יותר. מאחר שיש מפרסמים רבים, הרי שגוגל נוקט במדיניות התמחרות, מי שמוכן לשלם יותר, מדורג גבוה יותר. מאחר שמספר המפרסמים גדול ומספר המודעות הוא קבוע ( רק 12 מודעות ) הרי, שמתפתח תחרות בין המפרסמים על מיקומים גבוהים יותר מה שגורם שהמחירים יעלו באופן קבוע למעלה.

אופטימיזציה של דף נחיתה

כחלק ממדיניות האיכות של גוגל, גוגל מעניקה ציון איכות לכל מודעה, לכל מסע פרסום, לציון איכות גבוה למודעה יש השלכה על מיקום של המודעה, ציון איכות גבוה יגרום לגוגל לדרג את המודעה במקום גבוה, וציון איכות נמוך יגרום למודעה להופיע במקום נמוך.
לציון האיכות של מודעה יש השלכה גם על המחיר שהמפרסם משלם וגם על המיקום של המודעה. לכן כדי שהודעה שלנו תזכה לציון איכות גבוה יותר מומלץ לבנות הרבה דפי נחיתה שיתאימו לכל מילת מפתח רלוונטית, בדרך זו תהיה אפשרות להשפיע הן על מיקום המודעה והן מחיר המודעה.

מה תרומת מקדם האתרים לעסק שלי?

חסכון בזמן בכסף ובכאב ראש
מקדם אתרים יחשוף את האתר למספר רב של מבקרים שיגיעו לאתר, במילות מפתח רלוונטיות לאתר שלכם, מקדם אתרים ידע להפוך את הקמפיין שלכם בגוגל אדוורדס לקמפיין משתלם עבורכם, ישיג את ציון האיכות הגבוה לקמפיין אדוורדס שלכם, מה שיוזיל לכם את הקמפיין באדוורדס.