דירוג אתרים

סיכום השינויים החשובים ביותר בשינוי דירוג האתרים שגוגל בצעה בשנת 2011

במרץ השנה גוגל בצעה מהפכה באופן שדרגה את האתרים, כדי להמשיך ולקבל את מספר המבקרים באתר, או להגדיל את מספר המבקרים באתר. צריך להבין את השינויים האחרונים. מהם השינויים החשובים שגוגל בצעה השנה.

1. סינון לאתרים בעלי תוכן באיכות נמוכה, או תוכן משוכפל

גוגל פרסמה מספר עדכוני אלגוריתם בשנת 2011, כדי לסנן אתרים, בעלי תוכן באיכות נמוכה, שקבלו דרוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.

אתרים בעלי, תוכן באיכות נמוכה, או תוכן משוכפל, יקבלו דרוג נמוך יותר בתוצאות החיפוש, המשמעות של שינויי האלגוריתם של גוגל היא צניחה במיקומים של תוצאות החיפוש וירידה במספר הכניסות לאתר.

מה ניתן לעשות ? לשפר את איכות התוכן באתר, לסלק תכנים משוכפלים, העדיפו איכות על כמות.

2. החיפוש הפך לחיפוש חברתי.

לתוצאות הפעילות חברתית ברשת תהיה השפעה גדולה בתוצאות החיפוש, פעילויות, בפייסבוק, בטוויר, בגוגל +1 ישפיעו על תוצאות הדירוג של האתר שלך.

מה ניתן לעשות ? להוסיף לאתר תוספים חברתיים, כפתורי לייק ושייר לאתר. לעודד את המבקרים שלך באתר להצטרף לרשת החברתית שלך.

3. תוצאות דף החיפוש של גוגל הם יותר מרשימת לינקים

רוב דפי התוצאות של גוגל, כיום הם יותר מאשר רשימה של 10 קישורים לדפי אינטרנט, אלא דפי התוצאות כוללים כעת תמונות, סרטוני וידיאו, חדשות, תוצאות מקומיות, וכו'

מה כדאי לעשות ? לייעל את התוכן של דפי האינטרנט שלך, לקבל קישורים נכנסים איכותיים לאתר האינטרנט שלך, להציע שירותים מקומיים, להגיש קטעי וידאו על העסק שלך ל-Google כדי לוודא שהאתר שלך מקבל כניסות מכל המקומות האפשריים בעמוד התוצאה של גוגל.

4. מהירות טעינת העמוד פרמטר חשוב בדירוג

המחפשים נוטים להעדיף אתרים בעלי זמן טעינה מהיר, מעכשיו גם גוגל מעניקה חשיבות לזמן הטעינה, ומעניקה משקל לאתרים בעלי זמן טעינה מהיר.

מה ניתן לעשות ? לבדוק את זמן הטעינה של האתר שלכם, אתר למדידת טעינת האתרים הוא http://tools.pingdom.com/fpt

לגוגל אנליטיקס יש פיצ'ר חדש שנקרא Site speed שמאפשר לבדוק זמן טעינה של עמודים

לסיכום:

במהלך שנת 2011 ביצעה גוגל מספר שינויים משמעותיים בקשר לשיטת דרוג האתרים, אתרים בעלי תוכן באיכות נמוכה, ירדו ברמת דרוג האתרים, ואתרים בעלי פעילות חברתית, עלו ברמת הדירוג, פרמטרים נוספים שזכו לטיפול בגוגל, זמן טעינת האתר הפך לגורם חשוב, וגוגל בצעה שינוי בדף התוצאות שהפך למגוון ועשיר וכולל תמונות וסרטונים בצד תוצאות החיפוש.

הרבה השתנה בשנת 2011, בתחום קידום האתרים, השינויים תמיד מעוררים, דאגות וחששות, אבל אם זוכרים תמיד שהמוטו של גוגל הוא לספק את חווית הגלישה הטובה ביותר לגולש, ניראה שהשינויים, אינם מדאיגים.