איך לבנות את הקהילה שלך – את המנהיגות שלך!

נושא השיעור איך לבנות הקהילה שלך! מה שאומר פיתוח תודעת העל שלך כמאסטר כמטפל, כמי שיכול לתת ערך לקהילה שלו לסביבה שלו, יכולת הנתינה שלך תלויה ביכולת הקבלה של הסובבים אותך! ככול שיש לך יותר מטופלים יכולת הנתינה והגדילה שלך כמאמן גדלה יותר.

אחד הכלים לפיתוח הקהילה הוא היכולת לייצר דיאלוג עם הקהילה. בעבר הדיאלוג הקהילתי היה בכיכר העיר, היום כיכר העיר עברה לפייסבוק, היכולת שלנו כמאמנים מותנת ביכולת שלנו לפרוץ את המעגלים הקהילתיים שלנו וליצור דיאלוג עם קהלים חדשים מה שיגדיל את היכולת האישית והעסקית שלנו, אם הקהילה לא תכיר ביכולות שלנו לא יהיה לנו למי לתת, כל הערכים שיש לנו לתת יישארו אתנו.

כדי שהקהילה תכיר באנו כמאמנים ראשית אנחנו צריכים לרצות להשתוקק ולהאמין שאנחנו מטפלים, שנית לרצות לתת, לחלק, להזמין, להתנדב לממש את הייעוד שלנו, שלישית לא להחמיץ הזדמנויות ליצר דיאלוגים והקהל זמין בפייסבוק, רביעית להאמין שמה שיש לנו להציע ובעל ערך רב לאנשים, אולי לא לכל האנשים, אבל יש מספיק אנשים שמשתוקקים לקבל את ההצעות שלנו.

בשיעור הוצגו שתי גישות ליצירת אינטראקציה עם הקהילה:

הגישה של ספיר

הגישה של ספיר, שיוצרת אינטגרציה אישית ומציעה חברויות לאנשים שצפתה בפרופיל שלהם ולאחר שהאנשים האלה נכספים למלא ערך מתוכן שהועלה בדף העסקי ושותף בדף הפרטי, עד שהם מבקשים להיות חברים שלה בדף העסקי, הגישה של ספיר מבוססת על יכולת נתינת ערך אין סופית וגם השקעה קטנה של כסף כדי להרחיב את המעגלים.

הגישה של שמריהו

הגישה שלי של שמריהו – שמבוססת על ניצול המנגנונים של פייסבוק לפילוח ממוקד של קהלים רלוונטיים ומיקוד מודעות עם הצעות בדיוק לאותו קהל שמחפש את המוצרים שלי. לפעמים הקהל בכלל לא מודע לזה שהוא צריך את המוצר שלי, עד שהוא נכסף למוצר והתודעה מתעוררת אצלו.

המודעות שלי עולות באגורות והן יוצרות אפקט מדהים! אני משקיע שעתיים שלוש על המודעות שלי והראש שלי פנויי לשאר העניינים, אני לא ממוכר לפייסבוק, ושיגרת יומי מתנהלת כסדרה.

כמאסטרים כמאמנים עליכם לבחור מודל עסקי / דפוס פעולה, רצוי השילוב של שני המודלים כדי ליצור לעצמיכם קהילה כדי שתוכלו להביא לידי ביטויי את היכולות האישיות שלכם למימוש, כי אין דבר מתסכל יותר מלהיות עשיר בידע מבלי שיהיה לך את היכולת להעביר את הידע הלאה, זה כמו להיות פסנתרן ללא פסנתר!

היכולת שלנו ליצור דיאלוגים עם הקהילה תלויה ביכולת שלנו להשתמש במנגנונים אוטומטיים שיעשו את העבודה עבורנו מאחורי הקלעים

 

הכנתי סרטון בשיטת שלב אחר שלב איך לפתוח חשבון ברב מסר