בעצם עכשיו לאחר שבנינו את המכונה האינטרנטית שמורכבת מ:

  • דף נחיתה

  • רשימת תפוצה

  • דף מכירה

כדי להפעיל את המכונה האינטרנטית, אנחנו צריכים גולשים שיראו את דף הנחיתה,
יתרשמו מדף הנחיתה, יכניסו שם ומייל, יקבלו מיילים, וירכשו את המוצרים שלנו.

איך מבאים את הגולשים שלנו לדף הנחיתה?

שלוש דרכים להביא לקוחות לדף הנחיתה:

א. שיחה טלפונית

( כמה דקות לפני השיחה הטלפונית לשלוח מייל למקבל ) לכלל הלקוחות הקיימים של העסק לספר לכל אחד מהלקוחות שהחלטתם להקים מועדון VIP ללקוחות הקיימים של העסק, במסגרת המועדון אתם מתכוונים לתת מידע על המוצרים שלכם, או השירותים שלהם, וגם להגיד להם שאת המבצעים המיוחדים שלכם, אתם רוצים לתת רק למי שנרשם למועדון שלכם.
לאחר שהצגתם את הנושא שלשמו התקשרתם אתם יכולים לשאול את הלקוח אם הוא יכול לבדוק אם קיבל את המייל שלפני כמה דקות שלחתם. 90% מהלקוחות בשמחה, ייגשו לבדוק אם קבלו את המייל, ואז להסביר להם שצריך ללחוץ על הלינק כדי להגיע לדף הנחיתה, וכשיגיעו לדף הנחיתה לבקש מהם להכניס את השם והמייל.

ב. פנייה טלפונית ללקוחות חדשים

עד היום כשפניתם ללקוחות חדשים בטלפון הצעתם להם הצעה שיווקית השיחה הייתה אדיבה, אבל לא הובילה להתקדמות לסגירת עסקה, אז במקום להיפרד בלי בכלום – בנתק ובעצם הפסדתם לקוח פוטנציאלי אפשר להציע ללקוח הפוטנציאלי שלכם להירשם למועדון ה VIP רוב הלקוחות הפוטנציאלים יסכימו בשמחה להירשם למועדון ה VIP כי רוב האנשים לא אוהבים להפסיד עסקה וכשאמרו לא, תמיד הסיבה זה לא עכשיו, היו הרבה סיבות להגיד לכם כן והרבה סיבות להגיד לו מיתוך רצון של שמרנות, של חוסר רצון לעשות עכשיו שינויי.
הפתרון של מועדון ה VIP הוא פתרון מצוין לשני הצדדים, בעולמנו אף אחד לא ידע מה ילד יום, ולכן כל אחד מעוניין בעוד בהרחבת קשרים והזדמנויות. וההרשמה למועדון ה VIP הוא פתרון מצוין לרגע המתאים, שימור ותחזוק הקשרים לרגע המתאים.

ג. קידום המודעה בתשלום בגוגל ובפייסבוק

את עמוד הנחיתה שהקמנו אפשר גם לפרסם בתשלום לקהל שמעוניין במוצרים שלנו, היתרון של הפרסום בגוגל ובפייסוק שניתן לפרסם את המודעה שלנו לקהל ממוקד שמחפש את סוג המוצרים והשירותים שלנו עכשיו, ועבור הקהל הזה אנו מוכנים שגוגל ופייסבוק יציגו את המודעה שלנו:
קיימים הבדלים בין הפרסום בגוגל ופייסבוק וצריך לדעת איך לנצל כל אחד מהפלטפורמות השונות ולהפיק מכול פלטפורמה שיווקית את היתרונות הספציפיים שלה.
בהמשיך תינתן הדרכה מעמיקה יותר על ההבדלים בין אפשריות הפרסום בגוגל ובפייסבוק.

מה היתרונות של כל אחת משלוש האפשריות להביא לקוחות לדף הנחיתה?

א. האפשרות הראשונה למעשה מאפשרת לנו להכניס את הלקוחות הקיימים של העסק שלנו לתוך מאגר של נתונים שנוכל לדוור לו באופן אוטומטי לשלוח לו הודעות בקשר למוצרים החדשים או השירותים שלנו וכך למעשה גם נחסוך בזמן יקר וגם הלקוחות יקבלו מידע ראשוני מה שיקל עלנו בתהליך המכירה.
ב. הצרוף של לקוחות חדשים שאמרו לא להצעה שהצענו למועדון ה VIP שלנו נועדה להרחיב את מעגל הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. מה שבעתיד בהשקעה אפסית יגרום לנו להרחיב את מעגל הלקוחות שלנו חלק מאותם לקוחות הפוטנציאלים במרוצת הזמן יהפכו ללקוחות המשלמים החדשים שלנו.
ג. היתרון של פרסום בכסף לגוגל ולפסבוק שנוכל לקבל לקוחות חדשים שלא הכרנו ולא בזבזנו זמן להביא אותם, ורק משום ששילמנו לגוגל ולפסבוק הם הציגו את המודעה שלנו במקום שגולשים יכולים לראות את המודעה שלנו ללחוץ עליה ולהגיע לדף הנחיתה שלנו.

רוצים להירשם לחודש נסיון חינם!

הרשמה למערכת הדיוור הטובה בישראל רב מסר, מערכת רב מסר נחשבת לטובה ביותר בישראל .
הנרשמים נהנים מחודש נסיון חינם – להרשמה לחודש נסיון לחץ על הלינק רב מסר

עם חודש נסיון חינם הטובה רב מסר שהיא

היכנס לאתר https://www.shmaryhu.co.il/welcome-to-the-online-marketing-training/the-internet-is-a-marketing-platform/

בשיעור הבא: נדבר על דף הנחתה. מה כותבים בדף הנחיתה, וכמה דפי נחיתה אנחנו צריכים ולאיזה צרכים.

לקריאת המאמר הקודם>>> מה המרכיבים הראשונים של השיווק האינטרנטי?