מתכנן מילות המפתח

כל מי שמחפש את כלי מילות המפתח, ואיך להיכנס לכלי מילות המפתח החדש ששמו שונה למתכנן מילות המפתח? מוזמן לצפות בסרטון, ולקרוא על השינויים!!!

מה כולל מתכנן מילות המפתח?

מתכנן מילות המפתח, הוא כלי מצוין שכולל פיצ'רים חדשים, הכלי מאחד בתוכו את כלי מילות המפתח ומארגן בתכנון קבוצות מדעות, לקבל הערכות ביצועים ואומדנים למסעות הפרסום והכול במקום אחד.
על השמחה מעיבה העובדה שהתאמה הרחבה, וההתאמה לביטוי בוטלו, אבל שפע הפיצ'רים שנחתו עלינו גורמים לקורת רוח רבה, וכמו כל שינוי צריך ללמוד את השינויים ולהפנים אותם. בכל אופן זה המצב החדש, שלא עומד להשתנות בקרוב.

מתכנן מילות המפתח הוא הכלי שמחליף את כלי מילות המפתח, אבל הכלי לא רק מחליף את כלי מילות המפתח, אלא מסייע בתכנון קבוצות מודעות, ולקבל הערכות ביצועים עבור מילות המפתח. והכול במקום אחד
מתכנן מילות המפתח הוא הכלי שמחליף את כלי מילות המפתח למחקר שאילתות החיפוש של הגולשים. כידוע הגולשים מגיעים לאתרים באמצעות מילות מפתח, מהיום כדי לבדוק מהם מונחי החיפוש, ואת נפחי החיפוש נצטרך להיכנס קודם לחשבון גוגל אדוורדס.
למאמר מצורף סרטון וידיאו, שיציג כיצד יוצרים חשבון בגוגל אדוורדס, כיצד נכנס למתכנן מילות המפתח, נדגים את הדרך להשתמש במתכנן מילות המפתח החדש. במהלך הסרטון נציג את פיצ'רים חדשים. מטרת הסרטון להדגים את השינויים באופן ויזואלי, מה שיכול לעזור לאנשים רבים להסתגל לשינוי בקלות רבה יותר
סרטון:
גוגל הסבירו את השינוי שהם יצרו מיתוך רצון לשלב את כלי מילות המפתח עם כלי מעריך התנועה. האמת שלנו הגולשים מותר לפקפק במטרות האמתיות של גוגל, המטרות הסמויות שאינם מציגים, הרי אין להעלות על הדעת שהמטרה הייתה לקדם ולהגביר את השימוש בפרסום הממומן.

השינויים הבולטים:

1. כדי להיכנס לכלי מילות המפתח חייבים לפתוח חשבון בגוגל ודוורדס, עד ה 27.8.2013 מי שרצה להשתמש בכלי מילות המפתח בלי חשבון בגוגל אדוורדס, יוכל להשתמש בכלי למרות שהתוצאות היו פחות מדויקות, לעומת התוצאות של גוגל אדוורדס
2. אחד השינויים החשובים של כלי מתכנן מילות המפתח שהוא מאפשר קידום אתרים מקומי, מאפשר לקבל נתונים לגבי נפח חיפוש של מילות מפתח ברמה של עיר, מחוז וארץ. בישראל החיפוש הוא ברמה של מחוז, בארה"ב למשל מאפשר חיפוש ברמה של עיר ניו-יורק לדוגמה.
בתוך ישראל ניתן לבחור: מחוז חיפה, מחוז ירושלים, מחוז המרכז, מחוז הדרום ומחוז הצפון.
3. ברירת המחדל בכלי מילות המפתח הישן היתה התאמה רחבה, ואילו ברירת המחדל של מתכנן מילות המפתח חיפוש מדויק, אלא שכעת ברירת המחדל של מתכנן מילות המפתח כולל גם את התוצאות של הסמארטפונים התאבלטים והטלפונים הניידים.
החיפוש המדויק עכשיו מציג נפח חיפוש גדול יותר מאחר ובררת המחדל של כלי החיפוש כולל גם תוצאות מהסמארטפונים הטאבלטים ולא רק מהמחשבים השולחנים
4. בעבר היו לנו שתי עמודות עמודת חיפושים גלובליים חודשיים וחיפושים מקומיים חודשים, כעת יש לנו עמודה אחת שנקראת ממוצע חיפושים חודשים שמציג את תוצאות החיפוש המקומיים.
5. אחד החידושים הנחמדים שגוגל מציעה לנו השוואת מספר ביטויים במקביל, ממש כמו שמוצג בסרטון, מה שמאפשר לנו לקבל תמונה מידית ובקלות.
6. פיצ'ר חדש ובעל ערך רב, הוא כלי הכללה או אי הכללה של ביטוי או ערך, מה שמאפשר לנו בקלות להתמקד במילות המפתח הרלוונטיות לנישה שלנו.

איך נכנסים למתכנן מילות המפתח?

1. נפתח חשבון בגוגל אדוורדס https://adwords.google.co.il
2. מיתוך חשבון גוגל אדוורס נבחר בלשונית כלים וניתוח, ונבחר במתכנן מילות מפתח

מתכנן מילות המפתח

מתכנן מילות המפתח

3. לחץ על הלשונית מתכנת מילות המפתח ועבור לדף שניקרא: קבל רעיונות והערכות, וכדי לקבל רעיונות למילות מפתח או לקבל רעיונות מוכנים למילות מפתח, צריך להזין את מילת המפתח או הביטוי המרכזי או שם מסע הפרסום לגוגל אדוורדס

חפש רעיונות למילות מפתח ולקבוצות מודעות

חפש רעיונות למילות מפתח ולקבוצות מודעות

4. המוצר או השירות שלך – בשלב הזה כל מה שנדרש כדי להיכנס לממשק כלי המפתח, רק לתת שם כללי למוצר או השירות שמעוניינים לברר אודותיו, ולסיום יש ללחוץ על הכפתור בתחתית הדף קבל רעיונות, ומשם תעברו לדף תוצאות של קמפיינים של מילות מפתח שגולל מציעה כבררת מחדל.

המוצר שלך או השירות שלך

המוצר שלך או השירות שלך

5. לחיצה קל הכפתור קבל רעיונות לקבוצת מודעות, נעבור לחלון חדש, עם שתי לשוניות, ברירת המחדל של מתכנן מילות המפתח היא רעיונות לקבוצת מודעות אבל אנחנו נבחר ברעיונות למילות מפתח, שהן המעניינות אותנו יותר.

בחירת לשונית רעיונות למילות מפתח

בחירת לשונית רעיונות למילות מפתח

6. כעת נכנס לתוצאות החיפוש של מתכנן מילות המפתח, ובעזרת הפיצ'רים החדשים, כגון כל המיקומים או הכללה או אי הכללה של ביטויים.

מתכנן מילות מפתח פיצרים החדשים

מתכנן מילות מפתח פיצרים החדשים

לסיכום

כאמור וכמוצג בסרטון שני התוספים המשמעותיים שגוגל חוללה בממשק החדש, כלי המיקומים לביצוע פרסום ממוקד, וכלי הסינון הכללה או אי הכללה שמאפשר לנו להשיג שליטה במהירות על כמות הביטויים ומונחים שגוגל שולפת עבורנו.