דף אוהדים

דף אוהדים, הוא דף עסקי, שמיועד לקידום העסק של בעל הדף בפייסבוק. פייסבוק לא מאפשרת לבעלי עסקים לפתוח דף אישי כשם העסק. אבל מאפשרת לבעלי עסקים שפתחו דף אישי בפייסבוק, לפתוח דף עסקי – דף אוהדים לעסק שלהם.

טיים ליין החדש של פייסבוק

fecebook/timeline

מה היתרון של דף עסקי לעומת דף אישי ?

  • הדף האישי הוא דף שמיועד לטובת הגולשים בפייסבוק, הוא דף פנימי שמוגן בחשיפה, לפי ההגדרות שניתנו מי יכול לצפות בתוכן. בעיקרון הדף האישי הוא דף פייסבוק פנימי לשימוש בתוך הפייסבוק.
  • לעומתו דף האוהדים הוא דף  שמיועד לכלל לצבור לגולשי הפייסבוק, אבל גם לטובת גולשי גוגל. במילים אחרות דף הפייסבוק הוא דף שגוגל קורא ומאנדקס במנועי החיפוש, לפי התוצאות הרלוונטיות.  דף האוהדים העסקי, הוא דף ויראלי, דף שמיועד להפצה בתוך רשת האינטרנט,
  • יתרון שני הדף האישי ניתן לצפייה רק לבעלי חשבון אישי בפייסבוק, מי שאין לו חשבון אישי בפייסבוק, אינו יכול לראות תכנים אישיים בפייסבוק לעומת, דף אוהדים עיסקי, שהוא חשוף לגולשים שאין להם חשבון בפייסבוק
  • יתרון נוסף של דף האוהדים על פני הדף האישי, את הדף האוהדים העיסקי ניתן לשלב באתר בעוד שדף אישי הוא אסור לשימוש עיסקי, כל שכן לשלב אותו באתר אסור.

כיצד מתבצע ההפצה הויראלית ?

ההפצה הויראלית מתבצעת באופן הבא. כל גולש שלוחץ על הכפתור אהבתי בעמוד האוהדים, הופך לאוהד של הדף,  מעכשיו, כל תוכן שתפרסם בדף האוהדים שלך יופיע בעדכון החדשות של פייסבוק של המעריצים שלך. תוכן שאתה מפרסם בדף האוהדים שלך, צריך להכיל גם קישור לאתר שלך, כדי ששם יחשפו הלקוחות לתכנים עשירים יותר. אם הלקוחות שלך אוהבים את התוכן הם יכולים ללחוץ על הכפתור אהבתי, הם יכולים להגיב על ההודעות שלך המוצרים שלך.