בניית אתר אינטרנט

בשיטת מקסימום חשיפה באינטרנט

אנו פיתחנו שיטה שעוזרת לבעלי עסקים

  • למכור יותר
  • להעלות מחירים
  • ולאהוב את האינטרנט

לשיטה שלנו קוראים בניית נוכחות אינטרנטית מנצחת.

השיטה שפיתחנו עונה על הקשיים העיקריים של בעלי העסקים

  • זמן
  • ידע
  • כסף

אם רוב בעלי העסקים יודעים שמשתלם לבנות אתר
אז למה אין לכול בעלי העסקים אתר?

זמן – כי אחת הבעיות של בעלי העסקים, שאין להם זמן פנוי וקשה מאוד להוציא אותם מניהול המשימות היום יומי שלהם לטובת משהו שאין להם מושג בו.
כתיבה – אחד הקשיים שמרתיעים בעלי עסקים לבנות אתר הוא החשש מכתיבה, חלק מבעלי העסקים שרוצים לבנות אתר לא יודעים מה לכתוב באתר הניסיון מראה שבעלי עסקים לא אוהבים לכתוב , לא רוצים לכתוב, ולא מוצאים את בזמן לכתוב, החשש מכתיבה תוקע את בעלי העסקים מלקדם את העסק שלהם באינטרנט.
תמונות – תמונה אחת שווה 1000 מילים, לחלק מבעלי האתרים אין תמונות יפות.
כסף – לבנות אתר עולה באמת הרבה כסף, אנשים לא אוהבים לבזבז כסף, על דברים שהם לא יודעים להשתמש בהם, לא יודעים להפעיל אותם, ולא מבינים איך לנצל אותם לקידום העסק שלהם, כשהתועלת לא ברורה הנכונות להשקיע יורדת.
חוסר ידיעה – אחת הסיבות המרכזיות שבעלי עסקים נרתעים מהקמת אתר הוא חוסר ידיעה איך לערוך תוכן באתר, איך להזין תוכן לאתר, איך לקדם את האתר. תמיד לקח זמן להחדיר טכנולוגיות חדשות לכלל הציבור,
העדר שירותי תמיכה ולווי – עם עליית האתר לאוויר, למעשה חברות לבניית האתרים סיימו את תפקידם עם הלקוח, וללקוח אין בעצם מי שידריך אותו, לשלב הבא, איך להמשיך לקדם את האתר כדי לייצר עוד כסף מהאתר. מה שקורה שבשלב זה הלקוח מתייאש מהאתר, או שהוא פונה שוב לחברת בניית האתרים, שמפנה אותו לחברות לקידום אתרים, מה שעולה ללקוח פי כמה ממחיר בניית האתר.

מהי שיטת מקסימום חשיפה באינטרנט?
על מה מבוססת השיטה של בניית נוכחות אינטרנטית מנצחת?

על בניית נכסים אינטרנטיים שהם:
בניית אתר
בניית עמוד עסקי בפייסבוק
בניית ערוץ ביוטיוב
בניית עמוד עסקי בגוגל פלוס

כי היום לא מספיק רק לבנות אתר, האתר מהווה ציר מרכזי לפעילויות שמתרחשות ברשתות החברתיות